ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

پایان کار بسکتبال ایران در توکیو|درخشش حدادی برای خلق شگفتی کافی نبود

  • کد خبر: ۷۶۰۲۴
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
پایان کار بسکتبال ایران در توکیو|درخشش حدادی برای خلق شگفتی کافی نبود
تیم ملی بسکتبال ایران در سومین دیدار خود ۷۹ - ۶۲ مغلوب تیم ملی بسکتبال فرانسه شد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، سومین و آخرین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک توکیو، امروز در سالن سایتاما مقابل تیم ملی بسکتبال فرانسه برگزار شد و در نهایت ایران با ۱۷ اختلاف امتیاز مغلوب شد.


بازیکنان آغازگر ایران: بهنام یخچالی، صمد نیکخواه بهرامی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی
سرمربی: مهران شاهین طبع


بازیکنان آغازگر فرانسه: نیکولاس کولو، ناندو دی‌کولو، آوان فورنیه، رودی گوبرت و گورشون یابوسله
سرمربی: وینسنت کوله

 

کوارتر اول
ناندو دکولو سبد اول را می‌گیرد و گوبرت امتیاز فرانسه را به ۴ می‌رساند. گرشون یابوسله سبد سوم را می‌گیرد تا سرانجام حدادی زیر سبد فرانسه، اولین دو امتیازی کشورمان را دشت می‌کند. خود حدادی از دکولو فول گل می‌گیرد و اندوانش را کامل می‌کند. توپ‌ربایی تماشایی ارسلان او‌را با حلقه تنها می‌کند، ولی بازیکن فرانسه او را بلاک می‌کند. یابوسله اولین ۳ امتیازی را می‌زند و ارسلان اشتباه قبل را جبران می‌کند. یخچالی ۳ فرانسه را جبران می‌کند.

جمشیدی پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. آرون جای ارسلان را می‌گیرد و توماس هرتل سبد بعد را با پرتاب منطقه‌ای ثبت می‌کند. ۳ امتیازی حدادی در ثانیه آخر مالکیت به ثمر می‌نشیند. مصطفی فال دانک می‌زند. رودی گوبرت سبد بعدی را به راحتی می‌گیرد. صمد در ثانیه پایانی کوارتر نخست پرتابش را به ثمر می‌رساند، ولی پای او روی‌خط است و فقط دو امتیاز برای ایران ثبت می‌شود تا نتیجه در پایان این وقت ۲۲ - ۱۷ به سود فرانسه شود.

کوارتر دوم
۳ امتیازی فرانسه آغازگر وقت دوم است. توماس هرتل با میدرنج اختلاف را دورقمی می‌کند. نوید روی پاس حدادی سبد می‌گیرد. فرانسه تلافی می‌کند و توماس هرتل روی فست‌برک امتیاز فرانسه را به ۳۱ می‌رساند تا شاهین‌طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت خود هرتل ۳ امتیازی دیگری می‌زند. حسن‌زاده زیر سبد موفق است. جمشیدی جای جلال‌پور را می‌گیرد و‌هرتل ۳ بعدی را با اوپن شات کسب می‌کند. با سبد بعدی فرانسه، شاهین طبع وقت استراحت دوم ایران را هم در نیمه نخست می‌گیرد. در بازگشت اشتباه داورپناه را یوبوا به سبد بعد تبدیل می‌کند و اندوان او هم موفق است. ۴۲ - ۲۱. این بار ۳ امتیازی صمد فاصله را کمتر می‌کند. فرانسه زیر سبد امتیاز می‌گیرد. میدرنج فرانسوی‌ها سید بعدی است. پرتاب ۳ امتیازی داورپناه در ثانیه‌های پایانی نیمه اول، امتیازات ایران را در کوارتر دوم دورقمی می‌کند تا فرانسه ۲۴ - ۱۰ در این کوارتر و ۴۶ - ۲۷ در پایان نیمه نخست تیم برتر میدان باشد.

کوارتر سوم
تک پرتاب آزاد باتوم سبد اول فرانسه است و یخچالی با پرتاب منطقه‌ای جواب می‌دهد. ۳ امتیازی ایوان فورنیه، فرانسه را به ۵۰ می‌رساند. ارسلان هم یک پرتاب آزاد را گل می‌کند تا ایران به ۳۰ برسد. خود ارسلان زیر سبد امتیاز بعدی را می‌گیرد. باتوم این بار هردو پرتاب آزادش را گل می‌کند. این بار جلال‌پور روی دکولو خطا می‌کند تا او هم دو‌پرتاب آزاد موفق داشته باشد. ریباند حمله ارسلان روی لی‌آپ صمد سبد بعدی است. حدادی به زیبایی گوبرت را بلاک می‌کند. صمد پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. دو پرتاب ارسلان هدر می‌رود. این بار حدادی با خطا گوبرت را متوقف می‌کند. او اختلاف را دوباره ۲۰ می‌کند. ارسلان بازهم زیر سبد موفق است. نیکو باتوم ۳ بعدی را می‌زند. بهنام جواب می‌دهد. دکولو سبد بعد را می‌گیرد. حدادی پشت خط پرتاب آزاد موفق است. این بار حدادی مصطفی فال را با خطا متوقف می‌کند. فال یک پرتاب موفق دارد. حسن‌زاده پشت خط پرتاب آزاد دو امتیاز می‌گیرد. اشتباه عجیب فرانسوی‌ها منجر به دو امتیاز دیگر به سود فرانسه می‌شود تا نتیجه ۶۲ - ۴۷ شود.

کوارتر چهارم
حدادی سبد دیگری می‌گیرد. فرانسه جبران می‌کند. الیوب فرانسوی‌ها سید بعدی است و کابایو در فست برک سبد بعد را هم می‌گیرد. فرانسه وقت استراحت می‌گیرد و در بازگشت بهنام ۳ بعدی را می‌زند. مصطفی فال فرانسه را به ۷۰ می‌رساند. حدادی پشت خط پرتاب آزاد دو امتیاز دیگر می‌گیرد. صمد سبد بعد را هم می‌گیرد. ۳ امتیازی نوا، اختلاف را بیشتر می‌کند. دو امتیاز دیگر از حدادی و در فست برک دانک ارسلان ایران را به ۶۰ می‌رساند. فرانسه جبران می‌کند. آن‌ها سبد بعد را هم می‌گیرند. خطا روی حامد و قبل از پرتاب‌هایش شاهین‌طبع وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت حدادی دو‌ پرتابش را از دست می‌دهد. هرتل سبد بعد را می‌گیرد. حدادی بازهم پشت خط پرتاب آزاد و این بار موفق است و بازی با نتیجه ۷۹ - ۶۲ به سود فرانسه تمام می‌شود تا آن‌ها با ۳ پیروزی به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنند و تیم ایران هم با ۳ شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->